Otajournal 二

Bir ay kadar bir aradan sonra blogda tekrar eskisi kadar aktif olmaya çalışacağım artık yine. Bu yazı tamamen kişisel olup isteyeniniz “banane lan” deyip okumadan geçebilir, yine de yazacağım ben. Anlatacak şey az, zaman çok. Bu yüzden karşımda yazı penceresi olduğu hâlde yarım saattir başka işlerle uğraşıyorum; Sam & Max oynuyorum, Skype’da benim için vi ay pi kişilerle konuşuyorum, Facebook’da bir seri katil edasıyla zaman öldürüyorum et cetera.

Hatırlarsanız ilk Otajournal yazımın başına da yukarıdaki seksi şeyi eklemiştim. Sebebi kendimi çizmeye üşendiğim için fiziksel olarak bana en çok benzeyen bir çizim ekleme isteğimden kaynaklanıyor tamamen. Çizimi bulma hikayem de gayet ilginçti; canım sıkıldığında ve internette yapacak iş bulamadığımda Google grafiklerde rastgele kelime veya kelime grupları aratıp sayfalarca çıkan sonuçlara bakarım boş boş. Bir gün yine aynı amaçla “hentai raep” yazmıştım, 3. sayfada falan çıkmıştı. İlk iki sayfadaki resimler hakkında detay vermesem daha iyi. Karakterin -varsa- kaynağını bilen söylerse kendisini sevindiririm. (yalan)

Periyodik genel izlenimlerime geçeyim şimdi yavaş yavaş.

Sezonun slice of life türünde en beğenilenlerinden iki serisi AnoHana ve Hanasaku Iroha‘yı takip ediyorum. Başlarda AnoHana daha ilgi çekici gelmesine rağmen şu an güncelde Hanasaku Iroha’yı daha bir ilgi ile izliyorum. Herhalde (spoiler) Menma’nın diğerleri ile yazı yoluyla iletişim kurma yöntemi, serinin bitmesine 3 bölüm kala anca akıllara gelmeseydi daha iyi olurdu (/spoiler) diyorum. Yine de kesinlikle izlenmesi gereken bir seri AnoHana, toparlar kendisini herhalde ileriki son birkaç bölüm içerisinde. Ao no Exorcist için söylenecek şeyim kalmadı artık. “Pure Awesomeness”. Sadece şimdiden 2 filler sokmasa tam süper olurdu. Zaten kadrosunda Hiroshi Kamiya olacak ve o anime kötü olacak? Pfffft.

Acquire’in son oyunu AKIBA’STRIP‘i deneme fırsatı buldum, yenilikçi bir adventure oyunu. Kısaca özetlemek gerekirse, oyun Akihabara’da geçiyor, Kageyushi denen vampirimsi yaratıklar burayı istila etmişler ve bunları avlamak için kurulan NIRO isimli grup Akihabara’da tekrar barışı sağlamaya çalışıyor. İsmini sizin seçtiğiniz 18 yaşındaki ana karakter, oyunun başlangıcında bir Kageyushi tarafından saldırıya uğruyor ve ciddi bir hastalık kendisine bulaşıyor. Daha tam olarak çözemesem de oyundaki sözde savaş sahneleri striptiz yapmaya (!?) ve rakibi soymaya dayalı. Ayrıca oyun nedense bana Persona serisini hatırlattı, umarım lokalize edilir de daha iyi anlayarak oynama fırsatını yakalarız.

Ugh, yazı daha fazla uzamadan bitirmeli. Byaz!

Reklamlar

Yorum

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s